PER A BATA +QACCIÓ SOCIAL
La tarda del diumenge 8 de març de 2021 ens van arribar les primeres notícies sobre la catàstrofe que estava passant a Bata, més de cent persones mortes i centenars de damnificats.
Els nostres vincles amb Bata es remunten a més de 12 anys de col·laboració a través de +Q1Semilla, un dels grups de cooperants de nostra ONGD +QSalud. No podíem de cap manera quedar-nos quiets lamentant-nos, no estava en els plans de cap de nosaltres, així que entre tots vam posar en marxa el projecte +Q1Trabajo Social.
A través de les diferents accions de difusió habituals i per xarxes socials, tant als contactes de cadascun dels integrants de +Q1Semilla com dels socis, simpatitzants, esglésies, fundacions, associacions i familiars es va posar en marxa una recaptació de fons.
El projecte +Q1Trabajo Social va aconseguir reunir 22.000€ en pocs dies gràcies a la resposta aclaparadora de tots, agraïts a Déu i a cadascun dels que ho han fet possible.







